HET JAAROVERZICHT - 2006

Telefax: (+31) (0)20 – 6597696
Voorintekening Het Jaaroverzicht Badhoevedorp 2006

Geachte lezer,

Het boek 'Het Jaaroverzicht Badhoevedorp 2006' komt er weer aan. Op maar liefst 160 pagina's wordt het dorpse nieuwsjaar 2006 - in woord en beeld - doorgenomen. Meer dan 850 nieuwsberichten, ruim 500 foto's! Er gebeurde meer in Badhoevedorp dan u denkt. U zult zich verbazen! Dit boek is de derde in de reeks. Na '2004' en '2005' heeft u nu de kans om '2006' aan uw collectie toe te voegen!

-----------------------------------------------------------------------------------------

Voorintekenen (met korting!)
Als u intekent vóór 1 januari 2007, dan betaalt u slechts € 16,50 in plaats van € 19,50. U leest het goed; een korting van maar liefst € 3,--. Bestellen kan via deze site of bij Boekhandel Jaspers aan de Sloterweg. On-line bestellingen worden gratis (binnen Badhoevedorp en Lijnden) thuisbezorgd. De verwachting is dat Het Jaaroverzicht op 2 februari het levenslicht zal zien. Meteen daarna gaan we distribueren. Klik hier voor meer informatie.

Wat leest u eigenlijk in het boek?
Er is veel gebeurd tussen 1 januari en 31 december 2006. Alle aspecten - van politiek tot sport en van cultuur tot individuele verhalen - komen aan bod. Klik hier voor een overzicht.

Nieuwstips aanleveren?
U kunt bij de redactie nog steeds nieuwstips aanleveren voor het boek van 2006. De uiterste deadline is 20 december aanstaande. Stuur ons een e-mail of klik hier

Nog op zoek naar een kerstkado?
De laatste exemplaren uit onze voorraad van '2004' en '2005' zijn nu te verkrijgen voor de speciale decemberprijzen van respectievelijk € 9,-- en € 12,--. Deze zijn alleen via onze site te bestellen en zullen snel bij u worden thuisbezorgd. Binnen Badhoevedorp en Lijnden zelfs kosteloos. Kijk hier voor de aanbieding.

Foto-overzicht - een selectie
Op onze website ziet u al een kleine selectie van de foto's die in het boek zijn opgenomen. Ga hier naar de foto's.

Wie staan er in het boek?
Naar verwachting passeren in '2006' ongeveer 1.400 Badhoevedorpers de revue. De alfabetische index staat eind januari 2007 op de site. Uiteraard zijn de indexen van de boeken van '2004' en '2005' nog steeds op onze site te vinden. Klik hier voor de indexen van 2004 en 2005

Hoe reageerde de pers op de vorige boeken?
Tijdens de verschijning van de vorige twee boeken is er uitgebreide media-aandacht geweest. Vooral van de lokale pers. Klik hier om de krantenberichten over de boeken van '2004' en '2005' te lezen.

En verder op onze site:

Crown Media - www.crownmedia.nl